مشاوره مالیاتی در تهران

با راشا مشاوران راستین خدمات مشاوره مالی و مالیاتی دریاف کنید

مشاوره مالیاتی در تهران

با راشا مشاوران راستین خدمات مشاوره مالی و مالیاتی دریاف کنید

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵ ق.ظ

بهترین مشاوره مالیاتی

امور مالیاتی مهاجرت می تواند پیچیده باشد. ما این راهنمای جامع را برای کمک به شما در درک نیازهای مالیاتی خود به عنوان یک مهاجرت انگلیس ایجاد کرده ایم.

یک اشتباه رایج مهاجران بریتانیایی هنگام مهاجرت به خارج از کشور این است که هنگام مهاجرت فوری از مالیات بریتانیا معاف می شوند.

این نمی تواند دور از حقیقت باشد. الزامات مالیاتی مهاجران انگلیس در خارج از کشور مستقیم نیست. این راهنما جزئیاتی از جنبه هایی را که باید در مورد مالیات بریتانیا در نظر بگیرید شرح می دهد.

اگر شما یک "غیر بومی" هستید ، یا یک تبعه خارجی در انگلستان زندگی می کنید ، لطفاً به مقاله ما در مورد توضیحات مالیات برای افراد غیربنایی ساکن انگلستان مراجعه کنید. ما همچنین یک راهنمای مالیاتی ویژه برای آمریکایی های مقیم انگلیس ایجاد کرده ایم.

ما همچنین یک راهنما برای الزامات مالیاتی کارگران برون مرزی انگلیس برای افرادی که معمولاً روی سکوهای نفتی یا کشتی های تأمین کننده کار می کنند ، ایجاد کرده ایم.

https://www.amazon.com/gp/profile/amzn1.account.AGTOL6QLM2XF337KLYNR3DHZ6T6A?_encoding=UTF8&ref_=sv_ys_4

اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد وضعیت اقامت مالیاتی انگلستان و بیماری همه گیر ویروس کرونا (COVID-19) هستید ، لطفا مقاله ما را بخوانید>

اقامت و سکونت
مسئولیت فرد در برابر مالیات شخصی در انگلیس تا حد زیادی به اقامت مالیاتی و وضعیت سکونت آن شخص و سایر عوامل مانند وضعیت دارایی (مکانی که برای اهداف مالیاتی در آن مستقر شده اند) و منبع درآمد و سود سرمایه بستگی دارد.

چرا وضعیت اقامت من برای اهداف مالیاتی انگلستان مهم است؟
یک مقیم انگلیس به طور بالقوه مسئول مالیات بر درآمد و مالیات بر درآمد سرمایه انگلیس از درآمد / سود جهانی است.

https://www.expertsforexpats.com/expat-tax/expat-tax-advice/

  • آرمان قبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی