مشاوره مالیاتی در تهران

با راشا مشاوران راستین خدمات مشاوره مالی و مالیاتی دریاف کنید

مشاوره مالیاتی در تهران

با راشا مشاوران راستین خدمات مشاوره مالی و مالیاتی دریاف کنید

۴ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

به جز آن شرکت ها یا سازمان هایی که مطابق بخش 11 درخواست معافیت مالیاتی دارند ، فرم ITR-6 فقط توسط همه شرکت ها استفاده می شود. سازمانهایی که طبق بخش 11 می توانند معافیتهای مالیاتی را مطالبه کنند ، سازمانهایی هستند که در آنها درآمد دریافتی از اموالی که به منظور دین یا امور خیریه استفاده می شود جمع می شود. این فرم خاص اظهارنامه مالیات بر درآمد فقط برای ثبت آنلاین است.

ITR-7
آن دسته از افراد یا شرکت هایی که ملزم به ارائه مشاوره مالیاتی اظهارنامه خود در بخش های زیر هستند ، لازم است اظهارنامه مالیات بر درآمد خود را از طریق ITR-7 ثبت کنند:

بخش 139 (4A) - طبق این بخش ، بازدهی می تواند توسط افرادی که از هر اموالی که به منظور خیرات یا مذهب در قالب امانت یا تعهد قانونی نگهداری می شود ، درآمد کسب کنند ، ثبت شود.

بخش 139 (4B) - طبق این بخش ، اظهارات باید توسط احزاب سیاسی ارائه شود مشروط بر اینکه درآمد کل آنها از حد غیر مشمول مالیات بالاتر باشد

بخش 139 (4C) - طبق این بخش ، اظهارنامه باید توسط نهادهای زیر ارسال شود:

هر موسسه یا انجمنی که تحت بخش 10 (23A) ذکر شده است

هر انجمنی که درگیر تحقیقات علمی باشد

هر موسسه ای که در بخش 10 (23B) ذکر شده است

هر خبرگزاری

هر صندوق ، م institutionسسه پزشکی یا م educationalسسه آموزشی

بخش 139 (4D) - طبق این بخش ، اظهارنامه باید توسط نهادهایی مانند کالج ها ، دانشگاه ها یا هر م institutionسسه دیگری ارائه شود که در آن بازده یا ضرر و زیان مطابق سایر مقررات ذکر شده در این بخش ارائه نشده است.

https://www.tetongravity.com/community/profile/m1bb20

https://www.coverfox.com/personal-finance/tax/income-tax/income-tax-return/

  • آرمان قبادی

بنابراین ، در صورت مالیات متناسب ، نرخ ثابت است و نه مقدار مطلق مالیات. بنابراین با نرخ 25 درصد مالیات بر درآمد متناسب ، شخصی با درآمد روپیه. 25000 روپیه پرداخت می کنند. 6250 به عنوان مالیات ، و شخصی با درآمد 50000 روپیه پرداخت خواهد کرد. 12،500 به عنوان مالیات. بنابراین ، حتی تحت مالیات متناسب با درآمد ، یک فرد ثروتمند باید مقدار بیشتری مالیات بپردازد ، هرچند نرخ مالیات یکسان است.

از طرف دیگر ، در صورت مالیات تدریجی ، نرخ مالیات با افزایش مقدار پایه مالیات (درآمد ، ثروت یا هر چیز دیگر) افزایش می یابد. اصلی که زیربنای مالیات پیش رونده است این است که پایه مالیات بیشتر باشد ، نرخ مالیات نیز بالاتر است. در هند مالیات بر درآمد ، مالیات مستقیم مهمی که توسط دولت مرکزی اخذ می شود ، پیش رونده است.

میزان آن در حال حاضر (99-1998) از 10 درصد در تخته Rs متفاوت است. 40،000 تا 60،000 تا 30٪ در تخته درآمد بالاتر از Rs. 1،50،000 طبق مالیات بر درآمد مترقی ، فرد ثروتمند نه تنها کاملاً بیشتر مالیات می پردازد بلکه نرخ بالاتری از مالیات را نیز می پردازد. بنابراین ، بار مالیات مترقی در مقایسه با مالیات متناسب با درآمد ، بیشتر به دوش افراد ثروتمند می افتد.

آگهی ها:


 
مالیات بازگشتی نقطه مقابل مالیات مترقی است. در صورت مالیات بر درآمد بازگشتی ، با افزایش درآمد ، نرخ کاهش می یابد. بنابراین ، تحت سیستم مالیاتی بازگشتی ، بار مالیات نسبتاً بیشتر بر عهده فقرا است تا ثروتمندان. مالیات بازگشتی نابرابر است و هیچ دولت متمدنی در جهان امروز چنین مالیاتی را دریافت نمی کند.

https://forum.persiantools.com/members/%D8%A2%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%862000.451945/#about

https://www.yourarticlelibrary.com/economics/taxation/what-is-tax-meaning-and-classification-of-tax-explained/38119

https://en.wikipedia.org/wiki/Tax

  • آرمان قبادی

مالیات بر درآمد شخصی
مالیات بر درآمد شخصی فدرال بزرگترین منبع واحد درآمد مالیاتی در ایالات متحده است. بیشتر ایالت ها و بسیاری از شهرها نیز از درآمد مالیات می گیرند. کلیه سیستم های مالیات بر درآمد قبل از رسیدن به درآمد مشمول مالیات ، میزان درآمدی که در واقع مشمول مالیات است ، موارد کلی استثنایی را در مورد درآمد کل مودیان اعمال می کنند. به عنوان مثال ، در سیستم ؛ موسسات مالی قابل اطمینان مالیات بر درآمد فدرال ایالات متحده ، یک خانواده 3200 دلار از کل درآمد کسب شده در سال 2005 را برای هر یک از اعضای خانواده به عنوان بخشی از محاسبه درآمد مشمول مالیات ، کسر کرد.

مالیات بر درآمد می تواند به گونه ای تنظیم شود که به صورت قهقرا ، متناسب یا مترقی باشد. سیستم های مالیات بر درآمد که امروزه استفاده می شود ، پیشرونده هستند.

https://courses.lumenlearning.com/macroeconomics/chapter/reading-types-of-taxes/

در تحلیل تأثیر یک سیستم مالیاتی پیشرو در انتخاب مودیان ، اقتصاددانان بر نرخ مالیات حاشیه ای تمرکز می کنند. این نرخ مالیاتی است که برای 1 دلار درآمد مشمول مالیات به دست می آید. فرض کنید فردی با مالیات 8255 دلار درآمد کسب می کرد و مالیات بر درآمد فدرال 802.50 دلار یا 10 درصد از درآمد مشمول مالیات را پرداخت می کرد (ما از معافیت هایی که باعث حذف مالیات برای چنین فردی می شود چشم پوشی می کنیم). اگر مالیات دهنده 100 دلار درآمد مشمول مالیات بیشتری دریافت کند ، با این وجود 100 دلار با نرخ 15٪ مالیات دریافت می کند ، این نرخ در سال 2008 برای درآمد مشمول مالیات بین 8،025 تا 32،550 دلار برای افراد اعمال شد. بنابراین آن فرد با نرخ حاشیه ای مالیات 15٪ روبرو شد.

اقتصاددانان استدلال می کنند که انتخاب در حاشیه انجام می شود. بنابراین نرخ مالیات حاشیه ای است که به احتمال زیاد بر تصمیمات تأثیر می گذارد. بگویید فردی که در مثال ماست در حال بررسی کار اضافی است که درآمد وی را به 15،025 دلار در سال برساند. با نرخ مالیات حاشیه ای 15٪ ، فرد 5،950 دلار از 7000 دلار اضافی کسب شده را نگه می دارد. این 5900 دلار است که فرد در تصمیم گیری درباره انجام کار اضافی در برابر اوقات فراغت صرف می کند.

https://www.mehrnews.com/news/5218316/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C

مالیات بر مستغلات
مالیات بر دارایی مالیاتی است که بر دارایی وضع می شود. به عنوان مثال دولت های محلی به طور کلی مالیات مالیاتی را بر مشاغل و اموال شخصی تحمیل می کنند. یک مقام دولتی (معمولاً یک ارزیاب محلی) ارزش ملک را تعیین می کند و سپس نرخ مالیات متناسبی برای آن ارزش اعمال می شود.

مالکیت املاک تمایل دارد تا در میان گروه های با درآمد بالاتر متمرکز شود. اقتصاددانان به طور کلی مالیات بر املاک را پیش رو می دانند. با این حال ، این نتیجه گیری به فرضیات مربوط به اینکه چه کسی در واقع مالیات را پرداخت می کند ، بستگی دارد ، موضوعی که بعداً در این ماژول بررسی شد.

https://www.isna.ir/news/99092922557/%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%86%D8%AF

https://www.isna.ir/news/1400012815779/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1

 

  • آرمان قبادی

امور مالیاتی مهاجرت می تواند پیچیده باشد. ما این راهنمای جامع را برای کمک به شما در درک نیازهای مالیاتی خود به عنوان یک مهاجرت انگلیس ایجاد کرده ایم.

یک اشتباه رایج مهاجران بریتانیایی هنگام مهاجرت به خارج از کشور این است که هنگام مهاجرت فوری از مالیات بریتانیا معاف می شوند.

این نمی تواند دور از حقیقت باشد. الزامات مالیاتی مهاجران انگلیس در خارج از کشور مستقیم نیست. این راهنما جزئیاتی از جنبه هایی را که باید در مورد مالیات بریتانیا در نظر بگیرید شرح می دهد.

اگر شما یک "غیر بومی" هستید ، یا یک تبعه خارجی در انگلستان زندگی می کنید ، لطفاً به مقاله ما در مورد توضیحات مالیات برای افراد غیربنایی ساکن انگلستان مراجعه کنید. ما همچنین یک راهنمای مالیاتی ویژه برای آمریکایی های مقیم انگلیس ایجاد کرده ایم.

ما همچنین یک راهنما برای الزامات مالیاتی کارگران برون مرزی انگلیس برای افرادی که معمولاً روی سکوهای نفتی یا کشتی های تأمین کننده کار می کنند ، ایجاد کرده ایم.

https://www.amazon.com/gp/profile/amzn1.account.AGTOL6QLM2XF337KLYNR3DHZ6T6A?_encoding=UTF8&ref_=sv_ys_4

اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد وضعیت اقامت مالیاتی انگلستان و بیماری همه گیر ویروس کرونا (COVID-19) هستید ، لطفا مقاله ما را بخوانید>

اقامت و سکونت
مسئولیت فرد در برابر مالیات شخصی در انگلیس تا حد زیادی به اقامت مالیاتی و وضعیت سکونت آن شخص و سایر عوامل مانند وضعیت دارایی (مکانی که برای اهداف مالیاتی در آن مستقر شده اند) و منبع درآمد و سود سرمایه بستگی دارد.

چرا وضعیت اقامت من برای اهداف مالیاتی انگلستان مهم است؟
یک مقیم انگلیس به طور بالقوه مسئول مالیات بر درآمد و مالیات بر درآمد سرمایه انگلیس از درآمد / سود جهانی است.

https://www.expertsforexpats.com/expat-tax/expat-tax-advice/

  • آرمان قبادی