مشاوره مالیاتی در تهران

با راشا مشاوران راستین خدمات مشاوره مالی و مالیاتی دریاف کنید

مشاوره مالیاتی در تهران

با راشا مشاوران راستین خدمات مشاوره مالی و مالیاتی دریاف کنید

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۰۹ ق.ظ

خدمات مالیاتی و حسابداری

خدمات مالیاتی و حسابداری

 

مشاور مالیاتی ، همچنین به عنوان عامل مالیاتی ثبت نام شده یا حسابدار رسمی رسمی شناخته می شود ، یک حرفه حسابداری است که در کد پیچیده مالیاتی ایالات متحده تخصص دارد و از این دانش برای کمک به مودیان مالیاتی برای به حداقل رساندن بار مالیاتی خود برای عمو سام استفاده می کند.

تفاوتهایی بین کلاسهای مختلف مشاوران مالیاتی وجود دارد ، اگرچه هر متخصص مالیاتی  می تواند به مصرف کنندگان در درک مالیات خود کمک کند.

خدمات حسابرسی نمایندگان ثبت نام شده: ماموران مالیاتی ثبت نام شده آموزش دیده باید یک آزمون دقیق را گذرانده و الزامات سالانه مقررات صنعت را برآورده کنند تا اعتبار حرفه ای خود را برآورده کرده و حفظ کنند. نمایندگان ثبت نام شده دارای مجوز از دولت فدرال هستند و برای نمایندگی مشتریان قبل از I.R.S. کاملاً تأیید شده اند. آنها همچنین خدمات مالیاتی عمومی برای مصرف کنندگان و مشاغل مانند تهیه مالیات بر درآمد و ارائه مشاوره های تخصصی برنامه ریزی مالیاتی را ارائه می دهند.
حسابهای عمومی تأیید شده (CPA): یک حسابدار رسمی دارای بسیاری از ویژگی های مشابه یک نماینده ثبت نام شده است ، اما با تمایز اصلی. در حالی که نمایندگان ثبت نام شده دارای مجوز از دولت فدرال هستند ، یک CPA دارای مجوز از ایالتی است که فروشگاه خود را راه اندازی کرده اند و باید 150 ساعت تحصیل در مقطع کارشناسی و/یا تحصیلات تکمیلی را گذرانده و یک آزمون CPA که توسط موسسه CPA آمریکا ارائه شده است را پاک کند.
مشاوران مالیاتی دارای اعتبار حرفه ای می توانند در انواع مدل های تجاری کار کنند. برخی دفاتر خود را اداره می کنند ، برخی برای شرکت های بزرگ و زنجیره های آماده سازی مالیات کار می کنند ، و برخی نیز برای تبدیل شدن به یک برنامه ریز مالی معتبر ، شعبه می دهند. اکثر مشاوران مالیاتی که با عوارض عمومی با تکمیل اظهارنامه مالیاتی یا خدمات به خدمات (مانند پس از رسیدگی به پرونده املاک یا کمک به مشتری در راه اندازی یک تجارت کوچک) کار می کنند.

نحوه یافتن مشاور مالیاتی
مهم نیست که کدام نوع مشاور مالیاتی را انتخاب می کنید ، پیدا کردن یکی از آنها دشوار نیست. شما می توانید از طریق دهان به دهان (توصیه از همکاران ، همسایگان ، خانواده و دوستان) یا از طریق گروه های تجاری صنعت انتخاب کنید.

برای جستجوی نماینده ثبت نام شده ، مستقیماً به انجمن ملی نمایندگان ثبت نام شده مراجعه کنید.
برای جستجوی CPA ، مستقیماً به پایگاه داده آنلاین هیئت حسابداری CPAVerify مراجعه کنید.
برای جستجوی برنامه ریز مالی معتبر که CPA معتبر است ، مستقیماً به "فهرست اعتبارنامه" AICPA در وب بروید.
چرا به مشاور مالیاتی احتیاج دارید
یک مشاور مالیاتی خوب و معتبر می تواند مقدار زیادی از پول شما را ذخیره کند که در غیر این صورت به جیب عمو سام می رفت.

 

دلیل خوبی برای این احساس وجود دارد - مشاوران مالیاتی از مهارت لازم برای درک قوانین مالیاتی در سازمان مالیاتی عظیم ، پیچیده و اغلب گیج کننده ایالات متحده برخوردارند.


اندازه واقعی کد مالیاتی ایالات متحده 2600 صفحه است ، اگرچه توضیحات همراه با همه قوانین مالیاتی گذشته این تعداد را به 70،000 صفحه می رساند. دفن شده در آن صفحات ، هم درهای تله و هم معافیت های مالیاتی است که آمریکایی های معمولی احتمالاً آنها را تشخیص نمی دهند ، اما یک مشاور مالیاتی حرفه ای این کار را انجام می دهد.

به غیر از اظهارنامه های مالیاتی واقعی ، یک مشاور مالیاتی همچنین می تواند افراد و مشاغل را به حرکت های مالی با مزایای مالیاتی در زمینه های کلیدی مانند بازنشستگی ، برنامه ریزی املاک ، مدیریت سرمایه گذاری و برنامه ریزی مشاغل کوچک سوق دهد.

علاوه بر این ، رویدادهای مهم زندگی ، مانند ازدواج ، تولد یک کودک یا خرید خانه نیز می تواند سناریوهایی باشد که در صورت عدم مشورت با مشاور مالیاتی حرفه ای ، مصرف کنندگان می توانند پول را روی میز بگذارند.

چگونه از مشاور مالیاتی خود بیشترین بهره را ببرید
چگونه بهترین مشاور مالیاتی حرفه ای را برای خود انتخاب می کنید؟

با اهداف و نیازهای منحصر به فرد خود شروع کنید. به عنوان مثال ، اگر نیازهای مالیاتی یا انواع خدمات حسابداری شما نسبتاً اساسی است (به عنوان مثال ، شما عموماً فقط در تهیه اظهارنامه مالیاتی خود به کمک نیاز دارید) ، هر مشاور مالیاتی کافی است.

اگر نیازهای شما پیچیده تر است - شما در حال راه اندازی یک کسب و کار کوچک هستید ، از مالیات خود به IRS عقب افتاده اید ، یا مثلاً در شرف بازنشستگی هستید - به احتمال زیاد از یک مشاور مالیاتی ماهر که در اطراف بوده است ، سود خواهید برد. مسدود می کند و می داند چگونه با مهارت مالیاتی وضعیت مالی خود را اداره کند.


با این حال ، چند عامل متحد کننده وجود دارد که در فرایند انتخاب مشاور مالیاتی شما نقش دارند و صرف نظر از مشاور مالیاتی که در نظر دارید ، مناسب است:

حتماً از مشاور مالیاتی خود مشاوره بگیرید
متأسفانه ، در سالهای اخیر در زمینه تهیه مالیات سایه افکن و شبانه افزایش یافته است. بنابراین ، کار اول این است که به طور کامل در مورد یک مشاور مالیاتی تحقیق کنید. از مدارک و منابع حرفه ای بخواهید - هر مشاور مالیاتی که نمی تواند در هر دو طرف ارائه دهد باید از لیست شما حذف شود. همچنین ، دفتر کسب و کار بهتر محلی خود را برای هرگونه شکایت از مشاور مالیاتی خاص بررسی کنید.

تجربه را در اولویت قرار دهید
در حالی که تعداد زیادی مشاور مالیات هوشمند و تازه معتبر در سراسر ایالات متحده وجود دارد ، در جستجوی شما باید بر تجربه تاکید کرد. داشتن یک مشاور مالیاتی که به طور مداوم با IRS آشنا شده است یا دارای تخصص خاصی در زمینه نیازهای مالیاتی شما است ، یک مزیت بزرگ است. در حالی که در مورد سالها تجربه هیچ عدد سخت و سریع وجود ندارد ، فرایند بررسی خود شما باید به این س answerال پاسخ دهد که آیا نامزد شما تجربه ماهر مورد نیاز برای رسیدگی به وضعیت مالیاتی خود را دارد یا خیر.

  • آرمان قبادی

نظرات  (۱)

  • مجموعه آموزشی محاسبان اصفهان
  • ممنون از مطلب تون

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی