مشاوره مالیاتی در تهران

با راشا مشاوران راستین خدمات مشاوره مالی و مالیاتی دریاف کنید

مشاوره مالیاتی در تهران

با راشا مشاوران راستین خدمات مشاوره مالی و مالیاتی دریاف کنید

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ق.ظ

نکات مشاوره مالیاتی

بنابراین ، در صورت مالیات متناسب ، نرخ ثابت است و نه مقدار مطلق مالیات. بنابراین با نرخ 25 درصد مالیات بر درآمد متناسب ، شخصی با درآمد روپیه. 25000 روپیه پرداخت می کنند. 6250 به عنوان مالیات ، و شخصی با درآمد 50000 روپیه پرداخت خواهد کرد. 12،500 به عنوان مالیات. بنابراین ، حتی تحت مالیات متناسب با درآمد ، یک فرد ثروتمند باید مقدار بیشتری مالیات بپردازد ، هرچند نرخ مالیات یکسان است.

از طرف دیگر ، در صورت مالیات تدریجی ، نرخ مالیات با افزایش مقدار پایه مالیات (درآمد ، ثروت یا هر چیز دیگر) افزایش می یابد. اصلی که زیربنای مالیات پیش رونده است این است که پایه مالیات بیشتر باشد ، نرخ مالیات نیز بالاتر است. در هند مالیات بر درآمد ، مالیات مستقیم مهمی که توسط دولت مرکزی اخذ می شود ، پیش رونده است.

میزان آن در حال حاضر (99-1998) از 10 درصد در تخته Rs متفاوت است. 40،000 تا 60،000 تا 30٪ در تخته درآمد بالاتر از Rs. 1،50،000 طبق مالیات بر درآمد مترقی ، فرد ثروتمند نه تنها کاملاً بیشتر مالیات می پردازد بلکه نرخ بالاتری از مالیات را نیز می پردازد. بنابراین ، بار مالیات مترقی در مقایسه با مالیات متناسب با درآمد ، بیشتر به دوش افراد ثروتمند می افتد.

آگهی ها:


 
مالیات بازگشتی نقطه مقابل مالیات مترقی است. در صورت مالیات بر درآمد بازگشتی ، با افزایش درآمد ، نرخ کاهش می یابد. بنابراین ، تحت سیستم مالیاتی بازگشتی ، بار مالیات نسبتاً بیشتر بر عهده فقرا است تا ثروتمندان. مالیات بازگشتی نابرابر است و هیچ دولت متمدنی در جهان امروز چنین مالیاتی را دریافت نمی کند.

https://forum.persiantools.com/members/%D8%A2%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%862000.451945/#about

https://www.yourarticlelibrary.com/economics/taxation/what-is-tax-meaning-and-classification-of-tax-explained/38119

https://en.wikipedia.org/wiki/Tax

  • آرمان قبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی